וידאו לראיון מנכ"ל: גלו את הסוד המדהים!

בעולם הדינמי שבו אנו חיים, וידאו הפך להיות אחד הכלים החזקים ביותר על מנת לשווק את המותג שלכם, והראיון עם המנכ"ל הוא אחד האמצעים היעילים ביותר לעשות זאת.

חשוב להבין מה צריך להיכנס לראיון כזה כדי למצות את הפוטנציאל שלו.

אבל, האם אתם באמת יודעים איך לנצל את המרואיין שלכם בצורה המקסימלית?

הרבה פעמים, המידע יכול להחמיץ את הלב של הצופים אם לא מכירים את הסודות שמאחורי הקלעים.

בעוד שחלק מהראיונות הם מסודרים וצפויים, הראיונות המוצלחים מצליחים לחדש ולעניין את הצופים.

נראה כי עורכי תוכן ושיווק מתקשים להניע את השיח לכיוונים חדשים ומרעננים.

עם זאת, החוכמה היא לדעת מה לשאול וכיצד לשאול.

אז בואו נצלול לעומק הדברים.

ראשית, בואו נדבר על הבעיה ונתאר את ההזדמנות שטמונה בראיונות עם מנכ"לים.

ראיונות כאלה יכולים להוות פלטפורמה לשיתוף רעיונות, חוויות וכישלונות, שמאפשרים לחשוף את האמת מאחורי העסק.

כפי ששמעתי לא פעם, "מאחורי כל הצלחה יש הרבה כישלונות".

הקהל מקשיב למנכ"ל ומחפש את האנושיות מאחורי המותג.

הרבה פעמים, הצופים נכנסים לסיפור של המנכ"ל, ויש להם חיבור רגשי שהוא קריטי לשיווק נכון.

איך זה עובד אצלנו בווידאו?

ראשית, ערבבו סיפור אישי עם נתונים סטטיסטיים.

לדוגמה, מנכ"ל שהשקיע חמש דקות לדבר על חוויותיו יכול לראות עלייה של 25% בשיחות נכנסות או פניות מצופים לאחר הראיון.

שנית, חשוב שהמרואיין יענה על שאלות בפתיחות ובכנות.

אחד הטיפים המוצלחים הוא להימנע מתשובות קצרות מדי.

השלב השלישי שחשוב הוא להדגיש מסר מרכזי ובולט.

כך, כל מי שצופה בראיון יזכור את התובנה ויהיה מוכן לשתף הסיפור הלאה.

שיטה שאנחנו עובדים איתה נקראת "שיטת הסיפור המושלם".

במסגרת זו, כל ראיון תופס רגעים מיוחדים שבהם המנכ"ל מדבר על אתגרים ופתרונות, וכולל לפחות שלושה משאבים להתמודדות עם אתגרים.

בנוסף, מדובר גם בשגיאות נפוצות שניתן להימנע מהן.

לא תמיד חשוב להציג את המותג ב-my way.

לעיתים, עדיף פשוט לדבר בסגנון אדם רגיל ואותנטי.

גם השאלה "מה כשל?" שבים שוב ושוב, יכולה להוסיף המון ערך לראיון.

לפרטים נוספים, מומלץ תמיד לתמוך בטקסטים במספרים מתוך מחקרים מהימנים.

לדוגמה, מחקר של אוניברסיטת אינדיאנה מצא ש-85% מהצופים מעדיפים לצפות בתוכן ויזואלי על פני טקסט.

זוהי תזכורת לכך שהביקורות מפיקות תובנות מדהימות.

לסיכום, כשמדובר ביצירת וידאו ממוקד ומעניין, ישנם כמה צעדים חשובים שצריך לעקוב אחריהם.

לработה בהצלחה, קחו את הצ'ק-ליסט הבא:

– הכינו מסמך עם שאלות חשובות מראש.

– השקיעו בוידאו איכותי, יש לכך ערך.

– אל תשכחו לכלול סיפור אנושי ושובה לב.

– השתמשו בסטטיסטיקות במילותיכם בכדי לתמוך בטענות.

– צמצמו את השיהוי בין הראיונות לפרסום לקבלת תוצאות מהירות.

אז מה השלב הבא שלכם?

אם אתם מוכנים להעביר את העסק שלכם לרמה הבאה, ואולי לאתר פסיעות תכנים מרהיבים, רגשות ולבבות – השקיעו בראיונות עם המנכ"ל הבאים שלכם.

הכינו את עצמכם בידע והגוון הנכון ואפשרו למותג שלכם לצמוח.