Anaki Films
סרטי מוצר
בעולם המסחר המקוון, הלקוחות שלכם לא יכולים להחזיק את המוצר ביד, למשש את החומר או להרגיש את איכות הבנייה. הם תלויים במה שאתם מציגים להם על המסך. תמונות סטטיות, טובות ככל שיהיו, מספרות רק חצי מהסיפור. כדי לגשר על הפער הדיגיטלי, להפיח חיים במוצר שלכם וליצור אצל הלקוח את התחושה שהוא "חייב את זה", אתם צריכים וידאו.
סרטון מוצר מקצועי הוא כלי המכירות העוצמתי ביותר בארסנל הדיגיטלי שלכם. הוא לא רק מציג את המוצר – הוא מדגים אותו בפעולה, מספר את הסיפור שלו, יוצר חיבור רגשי והופך ספקות לוודאות. הוא הכלי שמבדיל בין גולש מתעניין ללקוח שמוסיף לסל ומשלים רכישה.
ב-ANAKI FILMS, אני מתמחה בהפיכת מוצרים לגיבורים הראשיים של סרטים קצרים ומהפנטים. המטרה שלי היא לא רק לגרום למוצר שלכם להיראות טוב, אלא לגרום ללקוחות שלכם להבין את הערך שלו, לחשוק בו, ובסופו של דבר – לקנות אותו.
השקעה בהפקת סרטון מוצר איכותי היא השקעה ישירה בשורת הרווח שלכם. הנה הסיבות שבגללן וידאו הוא הכרחי עבור כל מוצר שאתם מוכרים:
לכל מוצר יש את הסיפור שלו, ולכל סיפור יש את הדרך הנכונה לספר אותו. אני מתאים את סגנון ההפקה למותג, למוצר ולקהל היעד שלכם:
הפקת סרטון מוצר מנצח היא תהליך מוקפד שמתחיל הרבה לפני שהמצלמה נדלקת.
בהחלט. כל מוצר פותר בעיה או ממלא צורך. המשימה שלי היא למצוא את הסיפור שמאחורי המוצר – בין אם זו איכות חומרי הגלם, פשטות השימוש בו או הבעיה שהוא פותר – ולהפוך את הסיפור הזה למעניין ומושך ויזואלית.
כן, וזה אף מומלץ. אני תמיד חושב על הפלטפורמות השונות כבר בשלב הצילום. בסוף התהליך, אוכל לספק לכם גרסה ראשית לאתר וגרסאות קצרות, אנכיות או ריבועיות, המותאמות בצורה מושלמת למודעות בפייסבוק, סטוריז באינסטגרם או סרטוני טיקטוק.
סרטון מוצר מתאים כמעט לכל עסק שמוכר מוצר פיזי או דיגיטלי. זהו כלי חובה עבור חנויות איקומרס (Shopify, ווקומרס וכו'), מוכרים באמזון, מפתחי אפליקציות וחברות תוכנה (SaaS). בנוסף, הוא אידיאלי עבור סטארטאפים המציגים אב-טיפוס למשקיעים, יצרנים המציגים קטלוג לקניינים, ואפילו אמנים ויוצרים המעוניינים להציג את עבודתם בצורה דינמית ומרגשת.
זו הבחנה חשובה. סרט תדמית מתמקד בדרך כלל בסיפור הרחב יותר של המותג, בחזון, בערכים ובצוות שעומד מאחוריו. מטרתו היא לבנות את תדמית החברה. לעומתו, סרט מוצר הוא טקטי וממוקד הרבה יותר: הגיבור שלו הוא המוצר עצמו. מטרתו העיקרית היא להדגים את המוצר, להבליט את יתרונותיו ולשכנע את הצופה לבצע פעולת רכישה. שני הסוגים חשובים, אך הם משרתים מטרות שונות במשפך השיווקי.
בזירה הצפופה של המסחר המקוון, אין הזדמנויות שניות. הלקוח הפוטנציאלי שלכם מגבש דעה תוך שניות בודדות, והוא לא יקרא כל מילה שכתבתם. הוא ירגיש. אל תתנו למוצר שהשקעתם בו כל כך הרבה להתפספס בגלל נראות דיגיטלית אנמית או תמונות שלא עושות עמו חסד.
התשוקה והמומחיות שלי היא להעניק למוצר שלכם את הבמה המרכזית. באמצעות שילוב של אסטרטגיה שיווקית, אומנות קולנועית ודיוק טכני, אני בונה סיפור ויזואלי שמדגים, מרגש ובעיקר – משכנע. אני לא רק יוצר סרטון, אני בונה את הגשר בין האיכות האמיתית של המוצר שלכם לבין האופן שבו הלקוח תופס אותה.
דברו איתי היום, ובואו נהפוך את המוצר שלכם לכוכב הראשי בסרטון שימכור.