התחלנו להיות свидים לכך שהשפעת הווידאו על השיווק הדיגיטלי עולה מיום ליום.
גם אם אתה בעל עסק קטן או בעל מקצוע חופשי, גרף הפופולריות של הווידאו לא יכול להחמיץ את העיניים שלך.
אבל, מצד שני, נראה שהרוב המכריע לקוי בתכנון ויישום האסטרטגיה הנכונה.
לא כולם יודעים כיצד ליצור תוכן וידיאו שמושך עוקבים חדשים ומעלה את המודעות למותג שלכם בצורה משמעותית.
אז איך זה עובד אצלנו בווידאו?
כדי להצליח למשוך עוקבים, עלינו להבין את הקהל שלנו ואת הכוונה מאחורי כל פרסום.
השלב הראשון הוא לחשוב על המסר שתרצו להעביר בצורה ברורה ובולטים.
שנית, עליכם ליצור תסריט שיכלול את נקודות ההשפעה ואת הקליק שהקהל מחפש.
שלב שלישי הוא התהליך עצמו: צילום הווידאו, עריכתו, והוספת אלמנטים שיווקיים נוספים.
כולנו מאמצים את השיטה המדוברת, שהיא קצרה מאוד ומבוססת על תהליך של חמישה שלבים, שנקרא "מודל הווידאו המושלם".
1. הבנת קהל היעד – מי הם העוקבים שלכם? מה מעניין אותם?
2. תכנון והכנה – מה המסר שברצונכם להעביר? אל תתפשרו על איכות.
3. צילום והפקה – השקיעו בציוד איכותי ואווירה מתאימה.
4. העריכה – עריכה מקצועית תוכל להניב תוצאות משמעותיות בהנאת הצופה.
5. שיווק ופרסום – אל תשכחו לקדם את הווידאו שלכם ברשתות החברתיות כדי להגדיל את החשיפה.
אילו שגיאות נפוצות כדאי להימנע מהן?
1. חוסר קשר עם הקהל – אל תשכחו מה חשוב לצופים שלכם.
2. עיכובים מיותרים – אל תגררו את הווידאו מעבר לזמן שתכננתם.
3. תוכן עשיר מדי – שמרו על ההודעה שלכם ממוקדת וברורה.
4. היעדר קריאה לפעולה – אל תשכחו שאחרי הצפייה, אתם רוצים שהעוקבים שלכם יפעלו.
כדי להבין את ההשפעה של וידאו על קמפיינים שיווקיים, ישנם מחקרים מעניין.
על פי דו"ח של HubSpot, "וידאו לשיווק מגדיל המרות ב-30%".
בנוסף, מחקר של Wyzowl מציע ש-86% מהעסקים משתמשים בווידיאו ככלי שיווקי, עם 92% שעוברים למובייל ככל שיטה להגברת החשיפה.
סוג נתונים אלו מצביעים על השפעת הווידאו בשוק ולכן כדאי לנצל זאת לטובתכם.
צ'ק-ליסט מיידי לשיווק באמצעות וידאו:
– הבן את קהל היעד שלך.
– תכנן תוכן עם מסר ברור.
– הפק ווידאו באיכות גבוהה.
– ערוך את התוכן בצורה מקצועית.
– קדם את הסרטון ברשתות החברתיות.
לסיום, כדאי להבין שהשקעה בווידאו היא המפתח להגדלת העוקבים שלך.
אז למה לא לקחת את הצעד הבא ולהתחיל ליצור תוכן שיווקי וידיאו שישבור את התקרות?
העוקבים שלך מחכים לכך!